O
nás
Bytovou
problematikou se odborně zabývám od roku 1994. V roce 1999
jsem založila svou kancelář a pracuji v oborech:
Členové
bytových družstev vlastníků, společenství vlastníků a uživatelé bytů se
na mne a pracovníky mé kanceláře mohou obrátit s jakýmkoliv
požadavkem či problémem v oblasti bydlení.
Pracovní doba u nás
začíná v 8.00 hodin a končí v 17.00 hodin (úřední hodiny jsou
tedy každodenní: pondělí-pátek). Je samozřejmostí, že si naši klienti
mohou dohodnout i jim vyhovující termín.
Během pracovních dnů, ve dnech
pracovního volna a klidu a dále ve svátky je plně zajištěna havarijní
služba.
Veškeré opravy zajišťujeme
dodavatelsky (máme sjednané
smluvní partnery).
V naší činnosti správce
spočívá i
zprostředkování a zajištění úvěru či rekofondu ve spolupráci přímo
s bankovními institucemi, zprostředkování a vyřízení dotací na
bydlení (obecní, státní), zajištění projektové dokumentace a zajištění
úklidu společných prostor domu včetně úklidu přilehlých chodníků a
úpravu v okolí domu.
Péče o nemovitost vyžaduje celou
řadu odborných znalostí z různých
oblastí, jako je právo, ekonomika, daně, technické vzdělání apod.
Našimi klienty jsou vlastníci nemovitostí z řad fyzických a
právnických osob (společenství vlastníků, bytová družstva vlastníků a
nově vzniklá stavební bytová družstva). Všem zajišťujeme individuální
tzv. rodinný přístup a průhlednou činnost, kterou očekávají.
Vlastníci
a uživatelé bytů chtějí být pravidelně informováni, vyžadují naši
připravenost k osobním kontaktům a tzv. neanonymnímu přístupu.
V praxi uplatňujeme systém řízení, který má za cíl neustále
zlepšovat kvalitu našich služeb.
Naše služby začínají tím, že pro
vlastníka nemovitostí provedeme bezplatně vstupní revizi stavu jeho
nemovitosti v oblasti právní, ekonomické i technické. Ten se pak
stává podkladem pro harmonogram prací v jednotlivých oblastech.
nápravu zjištěných nedostatků a průběžnou správcovskou činnost.
Úlohu správy se vlastníkovi
nevyplatí podceňovat. Zanedbáním povinností
řádného správce si vlastník může vytvořit celou řadu „pastí“, které se
mohou vymstít nejen materiální a ekonomickou újmou, ale mohou mít i
právní důsledky. Vlastník by v žádném případě neměl litovat
prostředků, které na řádný výkon správy obětuje, neboť se nepochybně
vrátí a zúročí v podobě bezstarostného vlastnictví nemovitosti. Je
důležité zajistit si kvalitní správu provozovanou odborníkem. Rozsah
služeb, zadání a delegace pravomocí je ve Vašich rukou! Nemovitost
nesmí chátrat, musí být zajištěna její reprodukce a investiční
návratnost. Zjednodušeně řečeno – vlastník předá nemovitost správci, o
nic se nestará a může pouze konzumovat výnosy, které nemovitost
přináší. Samozřejmě musí činnost správce kontrolovat, zda všechny
procesy probíhají v souladu s příslušnými předpisy a
v souladu se zájmy vlastníka.
|